reklama

Správa pre nesmelých

Dnes. Prvýkrát. Darovala som. Zhodila som pol kila za desať minút! Únava a stres predchádzajúcich dní sa stratili. Iste je to prevažne psychologická záležitosť, ale cítim sa fyzicky lepšie. Akosi ľahko. Šťastne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
foto: vojvodinacafe.com
foto: vojvodinacafe.com 

Okolo mňa je prostredie elektrizujúce koncom roka, skúškami, záverečnými správami, napätím a zhonom. Nikto nemá čas. Ani ja. Ale po rokoch váhania a výhovoriek som sa predsa rozhodla a išli sme do transfúzneho centra. Bolo nás päť. Zavolali sme tiež kolegu, v rámci toho, aby nás podporila aj silnejšia polovica ľudstva. Trochu som sa hanbila. Všetci, hoci mladší, už darovali x-tý krát. Bola som nesvoja, ale všetko prebehlo hladko. Ošetrovateľ bol príjemný, ihlu v ruke som necítila a on si (mi) počas odberu spieval. Idyla. Až keď som vyšla za kolegami, zistili sme, že naša mužská posila ešte celá zelená oddychuje na lehátku. Prišlo mu zle. Veď sa to môže stať každému. Napokon sme sa všetci v zdraví vrátili k svojim povinnostiam a ani on neľutoval, že išiel.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V čase preplnenom sladkými vianočnými ponukami a vášnivými diskusiami (aj na blogu), posielam správu ďalej všetkým nesmelým. Jednoducho je fajn, urobiť niečo konkrétne a dobré.

Monika Michalková

Monika Michalková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nováčik na blogu, ďalej to závisí od Vás... Zoznam autorových rubrík:  Tak to vidímModlitby vo veršochPod lupou - skutočné príbehyPolnočné veršePre potešenie dušekrátke a úsmevnéOsobnostiSúkromnéVierazamestnanie/povolanie

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu